Boxerky pre pivárov

Novodobá história pánskej spodnej bielizne je pomerne krátka. Flanelové dlhé spodky vládli na pultoch až do roku 1935. Jednoduché Jockey slipy Arthura Kneiblera s ich zvýšenou úrovňou podpory sa stali okamžite hitom. Boxer šortky navrhnuté Jacobom Golomb a slipy vládli až po roky deväťdesiate.

Štýl boxeriek, ako ich poznáme dnes vytvoril Calvin Klein začiatkom 90. rokov. Módny návrhár John Varvatos bol vedúcim divízie pánskych odevov a jeho tím začal revolúciu spodnej bielizne s jednoduchým zábleskom inšpirácie. Varvatos, ktorý pokračoval a založil svoj vlastný módny dom v roku 1999, v interview o dve desaťročia neskôr povedal: odstrihli sme len pár dlhých spodkov, a mysleli sme, že by to mohlo byť v pohode. "

Vstup Marka Wahlberga. Herec a producent sa preslávil v roku 1990 ako rapper s názvom Marky Mark. V roku 1992 sa objavil v reklame Calvin Klein oblečený len v boxerkách a baseballovej čiapke. Nasledovala séria pikantných reklám Wahlberga a supermodelky Kate Moss. Moss tvrdí, že natáčanie reklám ju dostalo na pokraj nervového zrútenia a Wahlberg nazýva reklamy rozpačitým, ale svet spodného prádla už nikdy nebude rovnaký. V prvom rade, pomocou reklám Calvin Klein, sa nový druh spodnej bielizne začal považovať za sexy - alternatívny štýl neohrozeného samca, dokonca aj keď boxerky nie sú príliš tesné ani odhaľujúce.

Pre mužov, bež ohľadu na ich vekové rozpätie, boxerky = byť sexy" povedal Jason Scarlatti, kreatívny riaditeľ a viceprezident pre dizajn Calvin Klein. A za ďalšie, páni prijali boxerky pre ich pohodlie. Medzinárodná futbalová hviezda David Beckham spôsobil v roku 2012 rovnaký rozruch ako Wahlberg, v reklame pre H & M. Švédsky módny reťazec dokonca postavil lesklé strieborné sochy Beckhama oblečeného len v boxerkách.

 

Najpredávanejšie

  • Radiť podľa:
  • 4 položiek celkom

Stránka 1/1

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií tu.